
I forumet inne i portalen møter du veldig aktive andre foreldre som står i lignende situasjoner. De deler tips, gleder, sorger og utfordringer. Du kan dele erfaringer, stille spørsmål – eller bare lese. Ansatte i SPISS bidrar med sin faglige kompetanse.

Noen ganger er det godt å snakke med andre som kjenner feltet. Hver onsdag kveld klokken 19 - 20 møtes vi på Zoom.
Annenhver gang er det ordet fritt, og de resterende holdes det et innledende, relevant tema av intern eller ekstern foredragsholder - med mulighet for å stille spørsmål etterpå.
Hvis du ikke kan delta, finner du opptaket av foredraget inne i portalen etterpå. Ingen deltakere vises, kun foredragsholderen. Dette er helt unikt!

Du får tilgang til faglig informasjon og refleksjoner om autisme og ufrivillig skolefravær – formidlet på en måte som er ment å støtte, ikke overvelde.

Vi har skapt et sted å være – sammen med andre som forstår.
Månedsabonnement: Kr. 280,- pr. mnd.
Halvårsabonnement: Kr. 1400,- pr. halvår
Årsabonnement: Kr. 2600,- pr. år
Send e-post til torill@spiss.no med navn og e-post til Forelder nr. 2 dersom dette er aktuelt, etter at du har meldt deg på - det er helt gratis!
